Hello bakfylla!

Tjofsan!

Här sitter jag rätt så nyvaken. Har mått betydligt bättre kan jag säga.

Igår vart det lite fest. Jag, Elon, Arthur, Camilla och Sofi satt här och förfesta (Inte Camilla och Sofi) dom va bara sällskap :P

Vart lite olika lekar, lite singstar osv.. Var trevligt med tanke på person-antalet :P


23.30 kom taxin och plockade upp oss och droppade oss precis utanför Platens. Var helt okej, mycket folk osv. Musiken kunde varit bättre men man kan ju inte begära för mycket :D

Ikväll blir det lugnt som satan. Skulle ja lukta på en spritflaska så skulle ja förmodligen spy rakt ut!
Så istället ska jag va chaffis till mamma och co. Köra dom från Mantorp till Ljungsbro runt 18-hugget, och sen från Ljungsbro och hem vid 01. Däremellan ska jag och Den där karln titta på Lost när han kommer hem från sin hockey-kväll med grabbsen.

Nu ska ja fortsätta glo på sjukhuset. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej, nej 200 blir alldeles för ljus för mig, jag brukade ha 304 när jag hade den. =) Jag var Mary Kay säljare förut =)

2008-03-16 @ 19:20:15
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Tu Madre

JA, det passar bra ihop :)

2008-03-16 @ 23:29:02
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0