På jobbet..

Skeppohoj!

Sitter just nu på jobbet.. Har sålt 1 nu första timmen, så det är la helt okej. Har gått lite segt nu annars den sista veckan. Tydligen så slog vi rekord förra veckan, flest sålda nånsin. Kul att det går bra för några! ;P

Den här veckan kommer nog bli en bra vecka. Jobbar fulldag mån-ons. Torsdagen blir som en fredag, dvs 10-16. NICE! Och så blir det ju långledgit fre-mån. Me like.. Dock inte så mycket pengar, men jag är ju van ;)

Va kul nyss.. haha.. Jag pratade med en tjej. Hon va intresserad av den inspelningsbara boxen, men va tvungen att prata med sin man först.. Hon tyckte jag skulle ringa han på mobilen och berätta om boxen, och om det skulle va så att han sa nej så ville hon att jag skulle ringa tillbaka till henne.. Haha.. snacka om att vilja ha den :D

Den tar jag lätt sen ikväll!

Aja, rasten är slut. Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0