Ännu en lista ;)

Namn: Malin
Smeknamn: Hulda är väl det som hängt med längst, men används inte så flitigt längre :P Nyaste är nog Maloo och Mummlan :D
Längd: 171,5 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Brunt med blonda slingor
Är du kär i någon: Sånt är väl ändå överskattat ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njae inte just nu. Får väl se om man blir Oslo-bo efter jul.
Tycker andra att du är attraktiv: Mamma gör ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jihhooo

SENASTE...
Film du hyrde: År och dagar sedan, minns faktiskt inte
Film du köpte: Helt allvarligt så tror jag inte jag har köpt en film i hela mitt liv
Låten du hade på hjärnan: Den där förbannade "poppa popcorn i en kopp.." :D
Personen du ringde: Camilla
TV program du tittade på: Har inte kollat på tv på ett par dar, så det blir "Sanningens ögonblick"
Personen du tänkte på: Lotta när jag pratade med henne :)


FAVORIT...
Mat: Grillad vitlöksmarinerad oxfilé, hasselbackspotatis och ädelostsås
Låt: Hm, svårt. Det går ju i perioder. Just nu är det mycket Sonja Aldén - Du får inte
Sport: Vad är det? ;)
Kläder: Svart :D
Bil: En Evo VIII kan jag ta tack :)


ANTAL...
Gånger du varit kär: Hm, på riktigt.. 4 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: Är väl aldrig jätteskoj att bli dumpad, så det har väl brustit ett par gånger.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Eftersom mitt namn inte är direkt ovanligt så har det säkert varit med ett x antal gånger. Men mitt namn personligen har vart med en gång för många år sen. Dagens fråga: Vem vill du pussa i sommar? haha.. Jag vågade inte svara med hans namn så jag sa "Den blonda killen med dom blåa ögonen" hahaha

   
SENASTE...

Bok du läste: Minns inte. Gynnings självbiografi kanske
Personen du fick brev av: Fick brev av frederic som vi hyrde lägenhet i Norge av idag.
Personen du fick sms av: Sara


ÖVRIGT...
Är du seriös: När jag måste, men inte allt för ofta
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur, damm osv
Var har du ont: Ingenstans för tillfället faktiskt
Använder du hårspray: Inte varje dag, men ibland så
Kan du stå på händer: Har inte testat på många år, men det tror jag

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Varierat
Gillar du ketchup: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Sofis mamma :p
Vad dansar du till: Det mesta som går att dansa till
Stockholm är: Kul stad, men lite rörigt :P
Göteborg är: Göteborg ÄR Liseberg!
Kan du sjunga: Alla kan sjunga. Sen om man gör det vackert eller inte är en tolkningsfråga
Mer värt än guld: Gillar inte guld, så det finns mycket
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: U, S and A
Sparar till: Om jag ändå visste hur man gjorde. Har dock 900 i spargrisen nu. För dom slantarna tänkte jag ta en sista minuten nästa sommar
Väntar på: Rast :P
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Bubbelvatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0