Hej hej. Vad gör du en kväll som denna?

Hej alla!
Vad gör ni en kväll som denna?
Jag sitter och degar i min soffa med Camilla. Snackar skit mest :D Det är det roligaste.. haha..

Har inte hänt mycket sen jag skev sist. Lagade mina matlådor, sen kom Camilla precis efteråt.

Just ja, lovade ju att jag skulle slänga upp ett par bilder, så här kommer dom.



Jag och Johan sjunger allsång



Styrman A.k.A Mobilnöörd



Samling i hallen



Jag börjar se ett mönster. Dags att börja rannsaka sexualiteten?



Louise och Gustav



Haha!



Sääärah

Så där ja. Det vart bara 15 bilder igår. Men lägger bara upp dessa. Vart mest tråkiga bilder. Får bättra mig tills nästa helg. Men då kanske vi skulle ha en vit helg ja? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0