Hemma igen

Så där ja. Fortfarande lika seg, men jag har ju lovat att bli en flitig bloggare så jag får väl ta en för laget ;)

Igår då:
Va på jobbet som vanligt mellan 12.45-21.00. Gick bajs, men det pratar vi inte om ;)

Efter jobbet åkte jag till Johan och skulle dricka kaffe, men han hade fritidsgård hemma så det vart inget kaffe. Köpte stans äckligaste kebabsallad på fyra årstider. Köttet smakade gammal råtta och såsen va typ rhode island. Gick inte ens äta upp skiten.
Sen satt vi där en stund tills Johan körde hem oss. Va hemma i 20 min, sen kom jag tillbaks igen.

Då hade vi skojsigt ;D haha.. Sen efter ett par timmar gick vi hem till Fredrik. Drack lite öl, sen somna vi som stockar :D

Oj, nu kommer Johan, påt igen! :D hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0