Nattinlägg

Jag borde verkligen sova, men det är ju så förbannat tråkigt..

Jag har vart skittrött när jag vaknat de senaste dagarna så jag hade lovat mig själv att sova senast kl. 00.00, men som vi ser så det icke fallet..
Istället fick jag för mej att jag skulle laga matlådor tills imorrn. Så jag har just stått och stekt raggmunk till mej och Cam. Inte alla som gör det mitt i natten sådär.. Förresten så suger min fläkt. (eller det är ju det den inte gör..?) Luktat stekos i hela lägenheten fast att jag hade på racer-knappen på fläkten. Jävla I-landsproblem asså

Går rätt segt på jobbet förtillfället.. Jag tror jag är inne i en svacka.. Orkar inte direkt engagera mig och då går det ju som det går. Har förövrigt inte mycket mer att tillägga idag.

En cigg på det, sen ska jag tamejtusan sova! (1,5 timmar för sent)



.


Natti alles!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0