Trööött

Som jag misstänkte igår så kunde jag inte somna på ett tag. Klockan 4 inatt (imorse?) stängde jag de blå.

Vaknade nu och är så trött så jag skulle kunna döda nån för att få sova några timmar till.
Hatar min alarmsignal. Vill slänga telefonhelveten i väggen varje gång jag hör den.

Tror jag vaknat på fel sida. Och dessutom är den en massa snö ute. Vädergudarna tänker då inte på att vi ska sitta och köra nästan 60 mil imorgon. Jag säger ju att det inte finns någon Gud! Så det så

Just ja, gick in i duschen precis.. Satte på vattnet, sen ångrade jag mej.. Kom på att jag är alldeles för trött för att orka föna håret och greja. Haha..  Så man får va lite skitig på jobbet idag ;)

Ikväll efter jobbet ska vi förhoppningsvis hämta mammas bil. Om inte Lasse ska jobba i Mjölby eller så imorrn. Det hoppas vi INTE. Vet fortfarande inte hur jag ska lyckas ta mej upp kl 7 imorrn, men det lär ju märkas. Får helt enkelt gå och lägga mej så tidigt som möjligt ikväll.

Nu sminkning, sen frukost. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0