Hallå i stugan!

Guud i helvete va skönt att vara långledig!!
Är ledig tor, fre, lör, sön, mån! Man kan ju nästan säga att det är en liten mini-semester :)
Imorrn ska jag till mamma och grilla. Hon åker till TYskland över helgen, så nån påskmiddag blir det inte. Men grillat är ju fan så mycket godare, så jag klagar inte! Hoppas bara solen håller sig framme imorrnkväll. Vill inte ha en massa regn som det vart idag. Kollade dock smhi nyss och det skulle va sol och växlande molninghet imorrn. Me like!

Jobbet går förövrigt käpprätt åt skogen för tillfället. Nästa månad får jag nog leva på luft. (Men vem vet, det kanske är mer effektivt än VV) ^^ Har kört sen förra måndagen. Vägde mej i fredags (efter att jag bara kört i 4½ dag) och hade gått ner 1,2 kg! Det gillas.. Mer ska det bli.. Jag är nog dock lite sent ute för att satsa på beach 2009, så jag siktar in mej på beach 2010 istället ;P

Nu måste jag fixa nåt att äta.. Vet dock inte vad.. Hmm.. Kanske helt enkelt får bli en vv-färdigrätt. Då blir man ju mätt i naveln iaf. Bättre än inget!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nejdå klart att det inte är för sent för beach 09;) Jag ska börja nu nästa vecka och jag ska fanimej va klar till sommaren=) Det är bara sätta ribban och köra så hårt det bara går..;) Kom igen nu

2009-04-09 @ 12:47:33
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jaa men jag behöver ju inte gå ner mer än så typ, lite till kanske. Men sen är ju jag klar. Menade bara att allt går bara man vill och ger järnet=) Hur mkt vill du gå ner då?

2009-04-11 @ 14:21:12
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0