Lista!

Så Louise, nu har du nåt att läsa :P En låååång lista, som är ärligt stulen från Fia :)


Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre? Nej, rätt nöjd som det är faktiskt..
Skulle du vilja väga mer? Haha nej tack :P
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Det är en liten bristvara..
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Skulle väl va gamle Persbrandt :D
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Är lite småsugen, men ska upp vid 7 imorrn så det är nog en dum idé

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Ytterst lite
Kan du slicka dig på näsan? Nej, tacka fan för det
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja klart jag kan
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det kan väl alla, dock inget jag föredrar
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja, men inget jag föredrar
Kan dina vänner lita på dig?
Ja
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nae
Kan du suga? Haha, va fan är det för fråga? Är väl samma svar som "skönheten sitter i betraktarens ögon".. Men man får nog göra om det.. "Känseln sitter i karlns penis" ? haha
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Inte Gina Tricot :P

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja klart jag har
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Japp
Har du varit full den här månaden? Yes box
Har du någonsin haft sex med någon? Mmm
Har dina föräldrar ljugit för dig? Hur ska jag veta det?
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej, men har en känsla av att jag kommer göra det innan som är slut
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Japp
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Se ovan..
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nae
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nae
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ne inte vad jag vet
Har du haft sex med mer än tre personer?
Inte samtidigt ;)
Har du ljugit på någon fråga än då? Det tror ja inte... ;)

Tjugo VEM


Vem är din bäste vän? Har inte just EN bästa..
Vem älskar du? Dom som förtjänar't
Vem hade du senast sex med? J
Vem vill du bli full med? Hmm.. Vet inte 
Vem är den bästa artisten? Vet ej..
Vem pratade du senast i telefon med? Cameltoe
Vem är snyggast i världen? Har inte sett alla i hela världen..
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Nån som delar med sig till mej ;)
Vem är snällast i världen?
Som sagt, har inte träffat alla i hela världen..
Vem vill du prata med?
Ingen speciell just nu
Vem sov du med senast?
J
Vem såg du full senast? Alla som var på Magget i måndags
Vem vet allt om dig? Ingen, men många vet mycket :P
Vem kysste du senast?
Haha nån jag inte riktigt uppfattade namnet på :P
Vem kramade du senast? Samma som ovanstående
Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner
Vem kan du berätta allt för? Dom närmsta
Vem hatar du? Dåligt med hatobjekt för tillfället
Vad blir ditt namn baklänges? Nilam
Har du gjort en snöängel i år? Japp
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Aldrig legat inne.. Längsta måste vart när jag var på akuten i 3-4 timmar
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja klart
Tycker du att sengångare är söta? Har aldrig funderat över hur dom ser ut, får googla det när jag är klar med listan
Har du någon gång testat karate? Nae
Första sporten du gick på? Gymnastik
Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites
Vad längtar du mest till just nu? Inget speciellt just nu
Hur gammal har du tänkt bli? 88 år
Har du haft vattkoppor? Ja
Vad drömde du inatt? Kommer ej ihåg, så måste sovit rätt bra
Vilken tv-serie är bäst? SATC och O.C
Vad åt du senast? Kinamat
Höga eller låga strumpor? Låga på sommaren, höga på vintern
Vad är du mest rädd för i hela världen? Ormar tror jag.. Inte såna i terrarier, men vilda ormar :P
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Oftast..
Vad har du för färg på ditt påslakan? Samma som ränderna på väggen.. Brun, beige, turkos, vit osv..
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? Ingen..
Är du mörkrädd? Bara utomhus.. Har dock fått nån noja på sistone att svarta damen ska va i spegeln när jag kissar på natten.. Så måste tända lampan innan jag går in :D
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Är mer en kalsong-tjej ;)
Riktig gran eller plastgran? Riktig, helst utan barr.. :P
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt
Godaste drickan till frukosten? Oboy eller nyponsoppa
Vill du bli president? Haha, nej helst inte
Har du spelat tjej i en teater? Ja, Ronja rövardotten när jag gick i typ 3an eller 4an :P
Duscha eller bada? Duscha om det ska gå fort, bada annars..
Har du gråtit i skolan nån gång? Japp
Hur tar du dig till jobbet? Det gör jag inte
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Haha, nej
Sjunger du på toa? Haha, Nej..
Vilken färg har din jacka? Använder ingen jacka nu.. Men annars svart
Använder du långkallingar? Nae
Är du höjdrädd? Nej inte speciellt
Vilket land vill du åka till? Thailand och USA
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Måste väl va Sofi eller Milon eftersom det är dom enda jag träffat idag
Vad ska du göra NU? Göra färdigt det här, sen vet jag inte
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nae
Har du sett din bästa vän gråta? Ja det har jag..
Har du fått någon komplimang idag? Ja, Sofi sa att jag var fin i min klänning :D
Har du varit med i en rättegång?Nae
Är du polare med grannarna? Nej, ser dom knappt aldrig.. Kan tro att jag har hela trapphuset för mej själv
Vilka språk talar din mamma? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige.. Och Norge i 3 månader
Senaste piercingen? Tungan
Gay? Nay!
Har du däckat/spytt för att du druckit? Japp
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Haha nej men det vore rätt skojsigt
Suger det här? Haha ja som fan
Hur bra är din syn? Snart obefintlig :S
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej, men om jag hade dödslängtan kanske det vore en idé
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Hahaha
Har du sett din bästa vän naken? To many times :D haha
Vilken tid gick du upp i morse? 09:30
Vad ska du göra i helgen? Släktträff på Lördag, annars inga planer alls
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Sista spel å spritkväll på blomgatan innan avsked i morrn torsdag. Välkommen :)"
Vad ska du göra efter det här? Ingen aning, fortsätta va rastlös antar jag

ÄNTLIGEN SLUT!!!

Kommentarer
Postat av: lollo

tack ;)

2009-08-06 @ 01:02:17
URL: http://honkanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-07 @ 22:54:54
Postat av: Queen

fin blogg =)

2009-09-01 @ 17:30:16
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0