Dagens fundering

Har just vaknat men har redan en fundering för dagen.
Hur kommer det sig att man kan ligga i snooza i 2 timmar utan att bli pigg, men när man får ett sms så vaknar man och är pigg direkt, och inte kan man somna om heller. Det är ju fortfarande samma moment. Mobilen piper, men tar den och klickar på ett par knappar. Har hjärnan vant sig vid alarmsignalen och sammankopplar den med trötthet? Det tror jag iaf.

Måndag idag då. En heeel arbetsvecka framför sig. Känns underbart. Jag tycker stenhårt att man borde göra om Fredagar till helgdagar. 3 dagar helg och 4 dagar med arbete låter som en bra idé i mina öron.

Inatt vid 2 när jag skulle sova, så skulle jag skriva mitt vanliga godnatt-inlägg, men blogg.se låg nere mellan 01-03 så det gick inget bra. Det vart som jag trodde, att jag inte kunde somna. Låg från 02.10-03.30. Sjukt störande! Men jag får väl skylla mig själv antar jag.

Nu blir det duschen.

Hoj hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0