FörlåtFörlåtFörlåt!!

Jag vet att jag har varit kass på att uppdatera, men internet funkade ju faktiskt inte igårkväll. Fick aldrig igång det där jävla mobila bredbandet!! Ska ringa 3 och säga att dom stryker min jävla avtalstid på 18 månader, annars ska jag skicka en bomb :P

Har förövrigt inte hänt mycket alls sen vi hördes sist. Jag har jobbat som vanligt. Tog dock ledigt imorrn :D Fan va gött!
Att sitta på sjukt svåra projekt tar fan musten ur en. Helst vill jag bara ställa mej och skrika rakt ut ibland, men folk skulle nog undra lite :P Jävligt frustrerande är det iaf!

Har inte riktigt bestämt mej för vad jag ska göra på min lediga dag. Borde iaf städa lite grann. Sen var Anna snäll och sa att jag fick låna hennes bil imorrn :) Måste ta en repa till Lidl och köpa groggvirke. Energidryck is the shit ^^
Man kanske skulle ta en tur till IKEA också och köpa en lackhylla? Tycker det är lite väl tomt på väggen över tvn, så tror jag ska ha en kort lackhylla där, med ett par blommor på och kanske nån liten "stående" tavla.

Blir förmodligen lugnt imorrnkväll (?) Har inte hört om några planer iaf. Men det vet vi ju av tidigare erfarenheter att det kan ändras rätt fort. På Lördag ryktas det om förfest i Linghem? Vi får se vart vi hamnar helt enkelt.

Det var nog faktiskt allt jag hade att dela med mej av idag. Kan hända att jag har sömnproblem sen och klämmer in ett inlägg till.

Förresten, vart köper man jeanleggings? Nån som vet?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan köpa jeansleggins lite överallt men jag vet att Gina har det iaf=)

2009-02-06 @ 12:45:41
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0