Here we go again..

Jag funderar på att sluta blogga på vardagar och börja med helgbloggning only :P

Finns ju liksom aldrig något att skriva i veckorna. Man gör ju aldrig någonting när man jobbar dessa tider som jag gör.
Dagarna ser exakt likadana ut. Går upp vid 11.. Sminkar, fixar osv. Jobbar 12.45-21.00.. Kommer hem, lagar mat (ibland) och sen hänger framför datorn.

Kul liv jag har va??

Vore fett kul att byta liv med någon för en vecka eller så. Frågan är vem som skulle vilja ha mitt bara.. haha..

Är iaf ledig Fre, Lör, Sön.. Me like longtime! Fredagen ska ägnas åt storstädning.. Kvällen är fortfarande obestämd. Lördagen ska ägnas åt festis och Söndagen ska nog ägnas åt att jobba på att få bort eventuell bakfylla.

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: nellan.

Du kan få byta med mej en vecka så blir det ingen lugn stund i veckorna :p

2009-02-19 @ 07:22:13
Postat av: Sandra

NEJ vad är det jag hör...sluta blogga i veckorna vad är det för stil? Vad ska jag då sysselsätta mig med=P? Nej jag tycker bestämt att du ska fortsätta..=)

2009-02-19 @ 19:58:35
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0