Home sweet home

Äntligen hemma. Men den här dagen har faktiskt varit rätt skön. Har haft utbildning nästan hela dagen, förutom dom 2 sista timmarna. Eftersom jag suttit på BBB innan, så var det mest repetition för min del. Dock lite nytt (och onödigt krångligt om jag får säga mitt)
Fick iaf iväg ett sälj precis innan vi skulle få hem, så missade bussen och fick ta en lite senare.
Men 100 kr provision och en biobiljett kan va värt 15 minuters väntan på nästa buss :)

Är aningens klyven på vad jag ska äta nu. Har ju kass framförhållning och har inte tagit fram nåt ur frysen. Tar ju så lång tid att tina, sen laga, sen äta. Hinner ju typ hungra ihjäl.

Aja, laterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0