Nu lever jag igen!

Nej jag är inte död, även om man kan tro det. Och även om jag stundtals önskade att jag var det igår.
Var rätt bakis och bestämde mej för att inte orka göra nåt på hela dagen. Jag bodde i sängen kan man säga :D Men det är skönt med såna dagar ibland.

I lördags var vi iaf på förfest hos Bobby i Tannefors, sen begav vi oss till Harrys. jag har aldrig direkt haft skitkul där, men då hade jag faktiskt det! När man vaknar med lite smått träningsvärk så vet man att man har haft en rolig kväll.. haha.. Dansade som aldrig förr!

Angående inlägget igår, så kan jag inte kommentera det tyvärr. Måste ta hänsyn till vissa :P Men chocken har lagt sig, och det var inte så farligt som jag först trodde.. haha..

Nu ska jag förbereda mej för det gamla vanliga, en heeel veckas jobb!

Laters!



Åsa knäppte en snygg bild precis när vi skulle gå in till stan :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0