Oj vilket kaos!

Jag hade ju som sagt tvättstugan igår mellan 12-18. Kommer hem klockan 23 och kommer på "Faaaaaaaaaan min tvätt är inlåst i tvättstugan!!"

För er som inte vet så har vi en elektronisk liten bricka som man lägger emot en sak för att komma in. Och man kommer bara in under sitt bokade pass. Så jag började finula på hur i helvete jag skulle få ut min tvätt.

Jag gick ner och ställde mej utanför tvättstugan och trampade. Efter ca 20 min kom det en tjej som höll på att tvätta. Hon hade vikt ihop min tvätt och lagt den i påsen :P Inget pinsamt alls.. nej nej..

Nu är den iaf här hemma. Ska bädda i mina nytvättade påslakan och lägga kläderna i garderoben nu tänkte jag.

Vi hörs sen.. Ikväll blir det galej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0