Ojojoj vilken dag

Vaknade och var inte speciellt bakis faktiskt. Men fortfarande seg som en banan. Degade en stund och åkte sen till Sofi och hälsade på lite. Kom sen hem och degade en stund till. Somnade vid 18.15 och vaknade vid 22.00 (!!) Bra Malin! Hur har du tänkt att du ska kunna somna ikväll? Blir så trött på min kropp.

Jag säger  - "Nu så kroppen, nu tar vi en powernap på MAX en timme.
Kroppen säger: - "Jaja, det är lugnt.
Jag säger  - "Bra, då ses vi om en timme igen"
Kroppen TÄNKER - "Ha! Det kan du ju tro", men SÄGER "Ja det blir bra"

Lurig den där fan asså!

Gårdagen var iaf hur bra som helst. Började ju som sagt med förfest hemma hos Camilla. Har inte fått så många bilder än, då jag glömde min kamera hemma. Men Daniel ska skicka över dom så fort han fått hem sin kamera. Herregud vilka bilder det kommer va. Haha.. Finns några bilder på Fias blogg som ni kan kolla på så länge om ni är intresserade.

Sen begav vi oss iaf in till staden. Skulle till Harrys/BK men kön var sjukt lång och det var även fullt också, så dom släppte inte in fler. Då tänkte vi dra till Platens, men kön där var precis lika lång, om inte längre.
Då vart jag sur och tänkte "Ne nu drar jag fan hem"
Så jag, Daniel och Lina drog till kebabbaren och käkade. Sen ringde Johan när vi satt där och sa att dom var på Platens, men skulle till Plaza en sväng. Så efter vi hade ätit så gick vi ner dit. Daniel och Lina åkte hem och jag gick in där en sväng. Johan, Fredrik och Erik spelade biljard, men jag fick ta Johans plats. Hahha, har återigen konstanterat att jag suger på biljard. Men lyckades iaf inte skjuta ut nån boll utanför bordet (som jag annars brukar vara duktig på) :P

Camilla joinade även Plaza. Vi drog oss hemåt vid 02 ungefär. La en pizza när jag kom hem, sen sov.

Mer än så finns det inte att säga. Men helt sjukt att man har druckit 2 dagar i rad utan att ha blivit bakis. Har dessutom bara gjort av med typ 150 kr på hela helgen. DET mina vänner, det är nice price!

Får nog blir en favorit i repris nästa helg :D Nu ska jag göra nåt.. vet inte vad.. Borde laga matlåda, men känner inte ett dugg för det. Så det skiter jag i. Får ta det imorrn bitti om jag orkar, annars finns det ju ett par ställen som gillar att laga mat för en slant eller två.

Ps. Såg även nåt roligt nyss.. Tihii .Ds ;)

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0