Wihoo

Sen jag började på jobbet så har jag fått skriva på avtal för en månad i taget. Men idag när jag skulle skriva på så fick jag ett tills vidare-avtal :)

Måste erkänna att det låter bättre med "fast anställning" än med "tillsvidare".. men men :P
Underlättar ju en del med tillvidare.. Om man kanske vill köpa en lägenhet eller vad som helst.. Krävs ju alltid fast då ju..
Nu ska jag läsa dagliga dosen av bloggar, sen ska jag nog faktiskt sova skapligt idag.

Tycker mamma borde svara snart. Dom skulle landa på arlanda klockan 20.30 och hon har fortfarande inte satt på den! Kanske inte har laddat den där nere iofs. Får la se om man får tag i henne. Skulle va gött med leverans av taxfreevarorna jag beställde :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0