Ber om ursäkt för dålig uppdatering..

..men igår sov jag heeela dagen. Kändes som jag hade blivit överkörd av ett tåg när jag vaknade. Hade 39 graders feber. Då är man fan inte katig :p

Idag är jag lite piggare, hostar dock som en jävla idiot.

Fick en kommentar
Annelie:
Såg att du startade bloggen jan 08 så grattis till året som gått!! Du har gett mig en hel del läsning detta år :)

Jag hade inte en aning om det, men så kollade jag och såg att det var den 9 januari som jag startade min lilla blogg. Så igår fyllde den faktiskt 1 år. Sjuuukt hur fort tiden går. Kommer ihåg när jag satt där i Niccos soffa och klurade på namn, kämpade med designen osv.

Börjar bli måttligt rastlös, men men.. Det är bara sova vidare.

Just ja, glömde berätta en sak! Jag sökte jobb på nya Coop Extra som ska öppna vid garnisonen. Och igår ringde dom och ville att jag skulle komma dit på intervju på tisdag! Måste ju passa på att tacka Sandra för tipset ;P

Vi hörs nog sen. Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0