Ett litet klargörande

Angående mitt förra inlägg så kanske det blev en del förvirring :P

Först svar på kommentar (från Daniel) :P

Anonym ([email protected]) om Jag ska vara med på tv!!!!:
Jag har juh sitt dig live på singstarts! Ska bli roligt att se dig på Singing bee :P
Ps när har du tänkt att fixa ÅÄÖ på sidan :P

Svar:
 Haha, nej jag ska inte va med! Ska ju bara va publik. Men pappa kände nån som hade suttit på första raden i publiken men ändå inte blivit med i tv :( Jag ska fan va med, om jag så ska springa upp på scenen! haha. Angående å,ä,ö så är det så i explorer av nån anledning, men i firefox funkar det. Om du vet hur man ändrar så är du välkommen att säga till :P


Aja, åter till ämnen. Det som hänt är alltså att vi hade en tävling på jobbet. Vad den gick ut på var dels att man skulle ha ett "prov" om viasat och se hur mycket man kunde och del två var att man skulle mejla ett samtal som man spelade in, som sen dom på viasat skulle lyssna på och bedömma.

Vinsten är att en coach + 3 medarbetare ska åka upp en heldag till Sthlm om 2 veckor, dvs den 11/2. Där ska vi först besöka rix fm-studion, sen ska vi medverka i inspelningen av programmet "Singning Bee" som sänds på tv3. Dom sa att dom kunde försöka fixa så man fick va med som deltagare och sjunga i programmet, men jag tror jag hoppar det :P Haha.. Alla behöver ju inte veta hur illa man sjunger :D Pappa tyckte jag skulle ställa upp om jag fick, med kommentaren "Du kan väl inte sjunga så illa, då brås ju på MIG" haha.. Ja, självförtroendet är det ju inget fel på iaf :D

Det bästa är att man får betalt för en arbetsdag utan att jobba! mohaha..


Kommentarer
Postat av: nellan.

Fan vad duktig du är hulda !! Du kan ju detta med o vinna :p



Kul !

2009-01-30 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0