Festa? På en Måndag?

Sådär ja, nu var jag vaken. Det var faktiskt självmant att gå upp så sent idag. Vaknade vid 11 första gången, men var på tok för trött för att gå upp. Hade ändå inget planerat så kunde lika gärna sova lite till :P

Daniel frågade just om jag var taggad för ikväll. Till saken hör att han och Camilla bestämde att vi skulle festa lite under julledigheten (Daniel är en jobbarkompis) Men jag har då aldrig sagt att jag ska vara med :P

Jag sa att jag inte var taggad och att jag inte hade råd att dricka. Jag har ju blivit en duktig flicka. Men då sa han "Äh, jag bjuder".. Jahaja, vet inte vad planen är riktigt. Är det här en dag man går ut på? Det är ju liksom Måndag. Men iofs så är det ju röd dag imorrn, då kan man ju nästa säga att det är Lördag? Eller..? :P

Aja, ska hitta på nåt tror jag. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0