Haha, svar från 118100!

Haha, fick precis svar från 118100. Dom skriver såhär på min fråga "Vem driver bloggen http://tanthulda.blogg.se?"

"118100 är ganska säkra på att bloggen http://tanthulda.blogg.se drivs av Malin Johansson. Vi tror att hennes hela namn är Malin Anneli Maria Johansson och att hon föddes den 10 mars 1987, vilket gör att hon är 21 år, 10 månader och 5 dagar gammal samt född i fiskarnas tecken eller kaninens år i  elementet eld om man följer den kinesiska astrologin. I hennes blogg kan man läsa om allt möjligt som sker i hennes liv och i det senaste inlägget kan man läsa att hon vill sätta oss på prov! Vi ber om ursäkt att svaret har dröjt, vi har för nuvarande tung belastning"

Skitkul skulle jag vilja säga :D Frågan är om den här tjänsten är lite beroendeframkallande? Nu vill jag ju skicka meeer! :D Men nu har jag haft mitt roliga, nu får det va nog :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0