Hihi skojsigt

Jag såg reklamen för 118100 nyss och tänkte att jag skulle kosta på mej 10 spänn och skicka en fråga. Men så kom jag inte på vad jag skulle skriva. Ville fråga "Vem är Malin Johansson" men kom på att det finns 32443424 st såna, så det skulle jag nog inte få nåt bra svar på. IStället frågade jag "Vem driver bloggen http://tanthulda.blogg.se?" haha.. Ska bli spännande att se vad svaret blir.

Hur länge ska det egentligen ta innan man får svar? Antar att dom måste forska lite i frågan först? Hoppas iaf jag får svar ikväll.

Annars har det inte hänt mycket alls idag. Den största händelse måste va att jag varit på ICA.. haha.. Hur stor bedrift det nu är.

Imorrn ska jag till VC och fixa ett läkarintyg. Har fortfarande feber till och från, men största problemet nu är min hosta. Har ju förkylningsastma, så det blir lite jobbigt ibland när jag blir förkyld. Får låta dom lyssna på mina luftrör och se om dom tycker jag ska andas i en sån där maskin som vidgar luftrören. Skapligt störande när man har rossel i  luftrören, men det går inte hosta upp!

Aja, nu ska jag väl fortsätta min harpan-kamp ;)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0