Hmm okej?!

Min header och min bakgrund med stjärnorna hade försvunnit :/ Fråga mej inte varför, för jag har inte rört nåt.
Eftersom jag inte har min dator så kommer jag inte åt min vanliga header, så fick ta en gammal.

Angående stjärnorna så kopierade jag bara länken till bilden och klistrade in (exakt samma som det var innan) och då funkade det igen. Hm, skumt det där.

För er som kollar bloggen i explorer så är tydligen bokstäverna konstiga? Ersätts med konstiga tecken osv?

Nu måste ni svara, läser ni i explorer eller firefox? Funkar det för er?

Har just sett klart på You've got mail.. Mycket  bra måste jag säga. Inte ett dugg trött är jag, men jag ska tvinga mej att sova. Måste ju få in lite rutiner tills på Onsdags när jobbet drar igång igen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag använder explorer och då blir bokstäverna konstiga.

fin header :)

2009-01-05 @ 11:23:38
URL: http://pinkberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0