Hmmm

Redbull kanske är en dum idé såhär dags :p

Kanske därför jag är så pigg.. Men vad gör man när man inte har nåt drickbart hemma.. Då tar man groggvirke! :D

Pratar förövrigt med en turk som jag lärde känna lite när jag och Nicco var i Turkiet. Han var servitör på vårat hotell.. Han kommer inte in på hans "vanliga" msn..

ahmet √ lucky lucke... säger: hey
ahmet √ lucky lucke... säger: u there!!
MaLiN || säger: hey
ahmet √ lucky lucke... säger: ı cant open my other msn
ahmet √ lucky lucke... säger: someone steal ıt
MaLiN || säger: it wasnt me  ;)
ahmet √ lucky lucke... säger: but see
ahmet √ lucky lucke... säger: Namn på första husdjuret
ahmet √ lucky lucke... säger: wht ıs thıss!!
MaLiN || säger: haha "namn på första husdjuret" is "name of your first pet" haha
ahmet √ lucky lucke... säger: someone from sweden
ahmet √ lucky lucke... säger: ıs ıt onlınee
MaLiN || säger: well, not me :P
MaLiN || säger: no
ahmet √ lucky lucke... säger: :@
MaLiN || säger: how did someone know your password?
ahmet √ lucky lucke... säger: dont know
ahmet √ lucky lucke... säger: ı dıdnt accept anythıng
MaLiN || säger: ok weird
ahmet √ lucky lucke... säger: pet!!
ahmet √ lucky lucke... säger: wht can bee!!
MaLiN || säger: haha MaLiN || säger: its a question that you answer when you make your mail.. to remind you of your password if you forget it
ahmet √ lucky lucke... säger: :@

Hahaha, nu försöker han få mej att säga vanliga svenska djurnamn.. haha.. Hur lätt är det liksom. Jag ba "Fido, It's a famouse dogname" hahahah.. Han "But it must be 5 letters"

Stackarn, det är inte lätt när det är svårt.. Men det är ***** när det ***  .. Jaa vaddå?? :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej du. Jag somnade iaf vid tre :) Men tack! ! 1Jag har försökt ändra, men absoolut inte vetat vad jag sysslat med, hahah. Min design är en slump :) hehe

2009-01-23 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0