Määärkligt

Fan jag har en sån där skum känsla i kroppen. Ni vet när man är rastlös som fan, men man orkar inte direkt engagera sig och hitta på nåt :P

Det enda man gör när man är bakis är röker! Som en borspindel (stavning?) Undra om det finns nån logisk förklaring till det? Som att man är sugen på flöt dagen efter. Det finns ju en förklaring till iaf.

Just ja, när jag va hos Johan i torsdags så hade han laddat ner en grej. jag var tvungen att härmas.
"Topp 1000 dom sista 30 åren" Massa gamla godinglåtar som man normalt sett aldrig skulle få för sig att lyssna på.  Så nu har jag en jävla massa musik att välja på. Men det känns inte som mina låtar är lika bra som dom Johan hade :P hehe..

Vad fan ska jag hitta på då? Kan ju inte bara sitta hemma och glo enda tills ikväll när jag ska till Camilla. Man kanske skulle sova lite till? Jag har blivit ovan att ha sovsällskap, så jag sover inget bra då.. haha.. Vaknar flera gånger under natten. Men är ju inte direkt trött heller.. Fan vilka i-landsproblem jag har asså!

Nu ska jag iaf äta. Vi hörs nog snart igen

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi var ofta på bk/(inte harrys för det pallar jag aldrig)Men det är såå märkligt folk där numer tycker jag :P Haha vi har varit svinmycket på plaza, men det är ju som de e! haha Men ikväll ska vi nog till Maxim igen. Vi har varit där två helger och det är faan skitkul tycker jag! Har inte varit där på år och dar, men riktigt skoj! :P

2009-01-31 @ 13:26:10
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa jag vet, men det har varit kul nu dem sista gångerna. Men det finns inget kul i lkpg längre. Det är trist ! såååå får ta vad som finns :P

2009-01-31 @ 13:30:43
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

...Men jag kommer ihåg också när det var lite billigare att gå in ellr när man fick mycket fribiljetter eller tom gratis. Då kunde man gå in överallt och sen välja det som var roligast för kvällen. Det kan man ju inte längre för nu kostar det ju massor överallt...skulle ju kosta flera hundra och gå in på alla ställen:P

2009-01-31 @ 13:34:28
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Verkligen inte :P Det stället har jag aldrig diggat! Fullt med folk jämt ! Å så bara en massa trängas på dansgolvet å dålig musik :) Men de e iaf br apå maxim...musiken :D

2009-01-31 @ 13:37:33
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Aaa har lagt till dig nu :P

2009-01-31 @ 13:44:03
Postat av: Fia

Men hej du du är ju offline?

2009-01-31 @ 13:45:36
Postat av: Fia

Men nu skrev du ju samma adress :)

2009-01-31 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0