Man kanske borde äta?

Igår var jag inte ett dugg hungrig, så jag struntade i att äta helt enkelt.
Bad dock Camilla köpa med sig chips och cola från Ica, så det snaskade jag på framför Let's Dance igårkväll.

Inget hunger infinner sig idag heller, men magen kurrar högre än nånsin. Man går tydligen ner lite av att inte äta :D

Av att äta knappt en halv påse chips, lite dipp, ett glas oboy och 2 glas cola har jag gått ner 2 kg på 2 dagar :D

Har tyvärr lite för högt IQ för att tro att det håller i sig när man väl börjar äta.. Sablans också!

Men så länge man inte är hungrig eller sugen på nåt så ser jag ingen anledning till att börja äta. Och så länge jag dricker massa vatten så är det ju ingen fara.

Extremt rastlös är jag iaf. Orkar inte sova mer, finns inget att se på tv, inga sidor på internet som jag inte redan besökt 20 gånger idag osv.. Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0