Matlagningsdags

Just hemkommen.

Vi har vart ute i Tornby och lämnat in min dator. Den bara stendog imorse och har inte gått sätta på sen dess.. PANIK!!

Skulle bara ta 3 veckor att laga den. Härligt! Jag som inte är ett dugg beroende av min dator :P

Men vi tog en tur till Mantorp och snodde mammas laptop, så jag får ha den sålänge. Vart även storhandling på City Gross, så nu är jag 900 kr fattigare.

Nu blir det matlagning för hela slanten. Jag och Camilla ska laga massa mat och frysa in så vi har matlådor.
Blir lasagne, kycklingpaj, köttfärssås och pepparbiff med vitlökssmak. Inte tillsammans då, utan var för sig :P

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kycklingpaj så mummmaknull i mun =P

2009-01-04 @ 22:11:25
Postat av: Annelie

Kycklingpaj å mummaknull i mun =P

2009-01-04 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0