Morrn morrn

Sådär ja, då var jag vaken. Vaknade till och kollade på klockan för en timme sen, men somna visst om igen.. hoppsan!
Nu är jag iaf vaken, det är huvudsaken. Ligger och kollar lite på Vår bästa år. Sååå spännande ;P

Idag har jag bestämt mej för att diska ALL disk. Det är fan ett heldagsprojekt :P Jobbigt att behöva diska en gaffel eller kniv så fårt man behöver en.. hehe..

Imorrn är det löning. Jihoooo!! Jag ska försöka lägga undan lite av semesterersättningen, så man har råd att ha ledigt en vecka i sommar iaf :P Tycker det är så dåligt att dom inte kan strunta i att betala ut den och "spara den" istället. Så var det när jag började jobba där, men sen ändrade dom. Och jag som har NOLL självdicilin kommer ju aldrig få nåt ledigt i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0