Nämen tjena!

Tjoho i natten gott folk. Klockan är bara 2 men jag funderar ändå på att sova. Kommer inte på nåt vettigt att göra iaf.

Kvällen spenderades hos Sofi. Kollade in nya lyan. Hade inte vart där än, men nu har jag. Det va fint som snus. Lite täckpapp osv överallt eftersom målningen inte var klar. Haha, det snyggaste måste vart i klädkammaren. Det var typ grönt med bollar i olika färger. Han som bodde där innan hade förklarat det som "ja min fru är lite konstnärlig" Haha, jasså det tycker du? :P Jag kan ju garantera att det inte är det hon livnär sig på.. haha.. Bollarna matchade inte för fem öre och var allmänt fula.

När vi hade vart där i ett par timmar kom Johan och hämtade oss. Söt som han är. Vet i fan vad han gick på idag, men nåt lär det ju vart :P Annars hade han bara vaknat på rätt sida. Sjukt glad och flum iaf :D Jag önskar han hade ett lyckopiller till mej med, men så var icke fallet.

Imorrn är det Fredag och det brukar ju betyda fest, men icke denna helg. Penicillinet skulle nog inte uppskatta det lika mycket som jag. Ska eventuellt hem till Mammi och leka, om dom inte ska till Nyköping och svänga sina lurviga. Dom hade inte riktigt bestämt sig när jag pratade med henne förut. Camillas mamma var snäll och lånade ut bilen iaf, så blir storhandling för hela slanten. Alla tror jämt att jag har så mycket mat i min kyl, men skulle jag slänga allt som är gammalt så skulle det eka. Man måste ju spara lite som "utfyllnad".. höhö!

Oj, blev ett rätt långt inlägg. Har ju inte så mycket annat för mej, och inte ofta fantasin flödar längre. Brukar oftast bli typ 3 rader. Men jag uppdaterar ju iaf varje dag. Skillnad mot vissa andra som uppdaterar en gång i veckan.. Tråkigt ju!

Ha det bra alla.. Hör av er om ni har någon nykter lek inplanerad i helgen ;)

Btw så var det visst bara Fia som vågade erkänna att hon läste, bajskorvar är ni andra. Bara så ni vet!

Tjipp!



Kommentarer
Postat av: Fia

Haha. Nattuggla dära :P

2009-01-23 @ 02:21:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0