Nu jävlar!

Nu ska diskberget bekämpas, dammråttor utrotas och unk-lukten ut! Har diskat en omgång, har säkert 2 kvar :P Det är inte så att jag har mycket disk.. nej nej.. Måste ju va IKEA som tillverkar för små diskställ.. Eller?

Btw, såg klart på säsong 2 av Läppsticks Djungeln i natt. Och nu finns inget mer att ladda ner! Buhuuu.. Undra när det kommer mer.. Can't wait!!!

Förresten, det där nya verktyget jag installerade, där man kan se lite vart besökarna kommer ifrån osv, där kan man se hur besökarna hittade hit. Om dom skrev in min adress direkt, om dom hittade via facebook osv. Men en sak förstår jag inte riktigt. Det står bloggadresser. Vet inte om det är så att den som äger bloggen har vart inne och läst eller om nån hittade hit via deras blogg. jag tror på det sistnämnda. Elli tex, jag vet ju inte om du läser eller om det är nån som hittar hit via din blogg. Så min fråga är, läser du? :P Jag lämnade ju nån kommentar hos dej, så kan ju va så att nån klickar sig hit via den?

Kan vi inte göra så att ni som läser skriver ett hej? Kan väl inte va såå svårt? :P

Aja, åter till städningen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Men hejhej. Jag hittade ju hit via hennes sida "elli" :P Hm, tråkigt å fråga vem som läser, aldrig så många som svarar..

2009-01-22 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0