Pust och stön!!

Guud vad jag är duktig. Är sjukt imponerad av mej själv. Ni andra kanske tycker det hör till vanligheten att städa, men inte hos mej :P

Förut, precis i början när jag började var ledig fredagar, så städade jag och tvättade varje fredag. Men nu städar jag verkligen aldrig. Kanske plockar lite grejer här och där. Men snabel-Johan (dammsugaren) och moppen får inte se dagsljus allt för ofta :P Räcker väl ett gång i månaden? Eller? Dom kan ju inte bli bortskämda :D

Asså jag har städat oavbrutet sen jag skrev sist, men ändå INTE kommit till dammsugningen än. Granjäveln tog säkert en timme att klippa ner, sen har jag plockat allt skit som låg överallt, diskat allt (skönt!!) och även sorterat strumpor som låg kvar i tvättpåsen sen jag tvättade förra helgen :P Eller var det helgen innan det tom? haha.. Skitsamma, dom ligger i lådan som du ska nu iaf, det är huvudsaken.

En sak är iaf säker, jag ska då aldrig skaffa mej en pedant karl.. Vore ju dock bra för min del, då skulle vi ju komplettera varandras olikheter.. haha.. Men han skulle inte stå ut den dag. Paniken skulle växa för varje sekund när han såg mitt bombnedslag :D

Aja, en cigg nu.. Sen ska den där förbannade Snabel-Johan så sin rastning för denna månad :P

Kommentarer
Postat av: Sofi,

skaffa ICKE en pedantisk karl, belive me, i know..hmmm

2009-01-27 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0