Smisk på stjärten!

Det borde jag få, så oflitigt som jag uppdaterad idag! Fy skäms på mig. Har varit borta hos Sofi en sväng. Höll på att få lappsjuka här hemm, var tvungen att se lite folk innan jag blir folkskygg.. hehe.. Vi gjorde inte mycket alls.. Hade lite girl-häng :P

Efter att jag vart där så gick jag till ICA och handlade lite. Det vart bla ingredienser till tacos som jag tänkte ha som middag idag. Tror jag har förätit mej lite på det, inte alls lika gott längre som det va förut. Det kanske är för att det har blivit vardagsmat istället för lite "festligare" som det var förut.

Nu plingar det i micron och köttfärsen är nog tinad. Jag ska kolla!

Tack och hejs, grus och grejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0