Still awake!

Har läst igenom alla bloggar jag hade på bloggkoll, eller förlåt, bloglovin menar jag förstås. Tycker det låter sjukt töntigt.. Bloggkoll it is! Iaf för mej. Är fortfarande inte trött, men frågan är vad man ska hitta på? Diska var ett förslag som jag fick upp i huvudet, men jag röstade ner det direkt. Inte för att jag INTE gillar att diska, jag tänker på grannarna ;)
(Eh okej, vi säger så)

Kom just på att jag inte kan sova till 13 imorrn som jag brukar, Mamma kommer nämligen hit när hon slutar jobba, dvs klockan 13. Då ska vi åka till banken och säga upp mitt norska konto och skicka tillbaks bankdosan och kortet (vad fan ska dom ha det till liksom?) Inte så att jag har så stor användning av det när jag har sagt upp mitt konto. Men men, vill dom ha det så kan dom ju få det. Fick en räkning från dom jävlarna häromdan. Dom har dragit 50 kr varje månad, för det kostar det att ha internetbank hos dom tydligen (ja, jag vet.. Sjukt land) I brevet skrev dom att om inte jag betalade in dessa 158 norska kronorna inom loppet av 14 dagar så skulle jag få inkasso efter mej. Jag satte in pengarna. Tyckte det var lika bra. Norska inkasso kanske är typ som Ryska maffian? Vad vet jag.. Dumt att chansa.

Nehe, ska väl sysselsätta mej med något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0