Tisdag

Tjabbelibapp era gamla kebaber!

Har sovit 11 timmar, jag gillart! Är dock inte mer utvilad än vad jag brukar va. Kollade mej i spegeln nyss och sminket såg ut som det gjorde när jag la mej igårkväll.. Gött, då kan man ha samma idag :D haha

Jag drömde nåt inatt, men det konstiga är att jag inte kommer ihåg vad. Det enda jag minns är var. Jag tänker iaf på Vasavägen hela tiden, och det känns som jag precis varit där, men det måste jag vart i sömnen isf :P

Nehe, ska väl läsa igenom inläggen på bloglovin, sen greja i ordning det sista innan det är dags att åka till jobbet om ca en timme. Ska försöka komma ihåg att skriva under dagen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0