Träning i vardagsrummet

Har just diskat ALL disk som stod både här och var i lägenheten :P Kan ju säga så mycket som att alla glas i skåpet var slut (och jag har SJUKT mycket glas) Så det tog nån timme eller så att få allt rent, men fan så skönt nu när allt är klart.

Har laddat hem några träningsvideos :P Tänkte sätta på en nu och köra ett pass.. Lite aerobics och grejer. Haha, kommer bli en syn för gudarna.. Återkommer senare.. om jag överlever :P

UPDATE: Camilla kommer över och joinar. Så säger människan "Jag tar med mina chips" Men då satte jag ner foten och sa NEJ! :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

det hade jag velat se=D

2009-01-07 @ 13:47:59
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0