Booowling!

Tjosan i regnet!

Stackars studenterna, bara öser ner på krakarna. Annat var det förr oss :D Då var det sool minsann.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så skriver väl vad jag gjort idag och vad jag ska göra :P

Vaknade runt 11-snåret. Tog en morgoncigg, klädde på mej och drack en nutrilett. Åkte till gymmet och körde en timme ungefär, sen åkte vi hem för Camilla skulle hämta nåt papper till AMS som hon skulle lämna. Så åkte vi dit och lämnade det och sen hemåt igen. Då vart det lite diskning och sen gjorde vi lassagne. Mums!

Nu ska jag nog ta en powernap, sen ikväll blir det bowling och utgång med "jobbet". Vi vann en tävling för länge sen, där det vinnande laget skulle få 4000 kr att gå ut för. Bowla och käka var väl planen, men vi skippar maten och kör på bowling och sprit istället :D

Vi kanske hörs sen.. eller förmodligen inte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0