Fy helvete!

Jag har lärt mej något nytt. Man ska ALDRIG supa dagen innan man ska jobba. Man ska heller inte gå och lägga sig klockan 7 på morgonen, och gå upp klockan 9. Det är INTE okej.

Jag är snyggast på jobbet. haha.. Gårdagens kläder, katthåt ÖVERALLT och trassligt hår. Men det gör inget, för jag slutar klockan 14 :)
Hoppade över lunchen och gick tidigare istället. Gissa vad jag ska göra när jag kommer hem?

SSSSSSSOOOOOOOOOVVVVVVVAAAAAAAAAAAA!!!

Har aldrig i hela mitt liv längtat så mycket efter min säng.. Gud så skönt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

De kan väl aldrig vara min katt, som hårat ner dig =)

2009-03-29 @ 15:40:01
Postat av: Elli

hehe :D jag skulle sjukanmält mig, bra jobbat pärlan!:D

2009-04-01 @ 00:44:20
URL: http://missellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0