Herregud

Ojoj, gårdagskvällen blev hård.. Hårdare än aldrig förr nästan :P Var mycket trevligt iaf!

Idag mår jag som jag förtjänar. Sov på Johans soffa och vaknade 10.45. Anna hämtade mej kl 12 och sen drog vi en bakispizza. Somnade IGEN strax innan 14.. och vaknade 17.30 :P Denna söndagen har nog varit den minst produktiva någonsin tror jag.. Men det gör inget.. Eller jo det gör det faktiskt.. Jag som skulle storhandla och laga matlådor!

Men men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Vart en massa goda drinkar iaf.. Det måste göras om. Och allt detta för bara 130 kr var.. Som hittat skulle jag vilja påstå.

Nu återstår det bara en fråga, Hur fan ska jag kunna somna inatt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0