Måndagen avklarad

Jaha, då var denna dag också slut.

Såg det sista på hockeyn, och herreminge vilket lång match. Jag ska inte skriva några åsikter eller synpunkter.. Blir liksom bara fel då ;P

Efter hockeyn vart det Spårlöst för hela slanten. Alltid lika spännande att se om dom får tag i personen de söker. Dock tror jag aldrig det har hänt att de inte fått det? Måste ju liksom vara ett lyckligt slut annars är det ju inget kul.

Jag har vart trött enda sen jag vaknade imorse, så nu ska jag faktiskt sova. Vet inte när jag somnade innan klockan 1 sist.


Jag vet att det är svårt över telefon
 men när jag har dig nära
 vill du därifrån
 jag vet att du har tänkt
 men berätta hur du mår

 Jag försöker träffa andra
 men det är inte så lätt
 jag har försökt att tänka bort dig
 på alla sätt
 det är dags att lägga på
 men att stanna känns så rätt

 Och jag vill ha dig nu
 som jag hade dig förut
 jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

*Sleep tight lovers*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0