Vi skiter i rubriken va?

Fan vad svårt det ska va att komma på en rubik när man inte planerar att skriva om något speciellt.. Och hur kul är det att döpa alla inlägg till "Måndag", "Tisdag" osv..?

Somnade redan vid 01.30 igår/inatt så imorse när klockan ringde så var jag pigg för en gångsskull. Gick upp en timme tidigare än vad jag behövde. Tänkte att jag kunde städa litegrann.. Tror ni jag har gjort det? Nae inte jag heller.. Men imorrn är jag ju ledig så då hinner jag greja lite. Tog förövrigt tag i diskberget i förrgår så det är avklarat. Bara lite grejer från gårdagens matlagning som behövs diska upp. Men det går ju på 5 min.

Ska snart äta lite frukost, sen blir det jobb.. Men bara till 19 idag :D

Sa jag att jag vann en tävling på jobbet i veckan? En Mp3-spelare med 2 gb.. Allt gratis är gott!

Vi hörs sen mina vänner.. Och ovänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0