En liten lista

Hittade denna hos Ewe ..

1. Hur gammal är du om fem år?
27 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina arbetskamrater, sen Camilla
3. Hur lång är du? 1.72
4. Vilken är den senaste filmen du sett? SATC - The Movie
5. Vem ringde dig senast? Camilla
6. Vem ringde du senast? Elon
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Räkna med att hitta nån annanstans att sova. Luktade starkt i trappuppgången"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Berors på om det är nåt viktigt eller inte
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade. Kan ju inte va skilda om dom inte ens var gifta :P
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grå
12. När vaknade du i dag? Vid 10.
13. Vilken är din favoritjulsång? Hm har nog ingen favorit
14. Vilken är din favoritplats? På en sooolig beach :D
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus är väl inte så nice
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jadu, om jag det visst. Har väl förmodligen kommit fram till vad jag vill bli "när jag blir stor" vid det laget.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och spöken under sängen :P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Christian och Stefan när dom kommer ihop sig. Svårt att inte garva
19. Hur stor är din säng? 180 cm (Va nu det ska va bra för?) :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Detta bara, Östergötland.
24. Vilka städer har du bott i? Mantorp och Linköping. "varannan-helg-barn" i Nyköping också
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja, när ja vill så
27. Vilken är din favoritglass? Twister
28. Vilken är din favoritefterrätt? Är inte så mycket för efterrätter, men nåt med choklas isf
29. Tycker du om kinamat? Oh ja! Åt jag i förrgår faktiskt
30. Tycker du om kaffe? Njae, dricker ibland när jag ska leka vuxen ;)
31. Vad dricker du till frukost? Juice oftast. Eller oboy om det finns mjölk hemma
32. Sover du på någon särskild sida? Den närmast dörren
33. Kan du spela poker? Aa skapligt. Allt är ju relativt :P
34. Tycker du om att mysa/kela? Minns knappt.. haha!
35. Är du en beroendemänniska? Hm nae?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, vet om rätt många som fyller samma dag
37. Vill du ha barn? Ja det är väl klart
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite spanska
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
40. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen och kläder
41. Äger du dyrbara smycken? Nae, blir mest Gina och glitter :P
42. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Spårlöst
43. Kan du rulla med tungan? Nej men jag kan vika den så den blir formad som en penis :D
44. Vem är den roligaste människan du känner? Får nog säga Stefan och Christian där.. Haha! Hittar ni några sjukare människor, så hojta!
45. Sover du med gosedjur? Haha, va komiskt. Hittade faktiskt min nallegris häromdan, så han får sova med mej nu :P
46. Vad har du för ringsignal? Rihanna - Don't stop the music
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nae, vet inte om mamma kanske har?
48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Kanterna på min telefon
49. Flirtar du mycket? Haha, nej det vet ja inte hur man gör ;)
50. Kan du byta olja på bilen? Är väl bara leta upp den är stickan?? haha
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nopp
52. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte
53. Läser du någon dagstidning? Nopp.. Eller "Extra" på bussen ibland
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nee, har precis avslutat min prenumeration på VR
55. Dansar du i bilen? Dansa låter lite trångt. Men diggar och sjunger gör man ju såklart
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 25/5 kl 16.00 (Tid jag bokade in med en kund på jobbet)
58. När var du i kyrkan senast? När Milon döptes
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hm.. Anita va rätt snäll..
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 dagar tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0